プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

wheres the best sunset beach in Japan ?

A 回答 (3件)

Katasekaigan of Kanagawa is beautiful. This place is a famous pla

ce photographed in a movie and a drama frequently.
    • good
    • 0

I think Tottori Sakyu (Tottori Sand Dunes) is best.


Most tourists would't think that place is in Japan!

https://www.google.co.jp/search?q=%E9%B3%A5%E5%8 …

# Link in below, but Japanese only.
http://sakyu.city.tottori.tottori.jp/
    • good
    • 1

Yuigahama beaches!!


http://yuigahama.sos.gr.jp/en
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!