プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

次の英文の空所に入れるのに適切なものはどれですか?
①How noisy! I can’t concentrate on reading.
A new apartment () across the street now.
1. is built 2. is being built 3.has been built 4.will be building
②There are two pieces of cake. You can eat () of them. I’ll have the other.
1. each 2.either 3.neither 4.both
③The professor asked me several questions, most of () I couldn’t answer.
1.that 2.them 3.what 4.which

A 回答 (3件)

1. 2


2. 2
3. 4
    • good
    • 2

2.


2.
4.
    • good
    • 0

① 1. is built


② 2. either
③ 4. which
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!