プロが教えるわが家の防犯対策術!

サウンズクラウドでこの様なコメントが来たのですが、どういう意味ですか?

dm on the gram melodiesearz i got you

とくにmelodiesearzの意味がわからないです。
どなたかよろしくお願いします。

A 回答 (4件)

おそらく、知恵袋で決まり文句の捨てゼリフを残して投稿しまくってるやつと同じですよ。

    • good
    • 0

dm on the gram melodiesearz i got you. 1mo. Like Reply. Avatar. Join the discussion. Comment in app. Related tracks.



サウンドクラウドのあちこちで投稿してます。

casie Redmond1974という人です

on A.C.G & Y3TGA - twin glocks
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Sushi Monster
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Stack that Cash #215 VOLUME & BASS OR GET OUTA HERE!
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on ノイジー
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on MARIOKART
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Friday Night feat. Christian
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Never
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on David (disstrack revised with Nixry & $KI)
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Vida Maldita: Mayckol ( Prod. AGW Beats x MYLO Beats )
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Move it Sample(freestyle)
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Gone Boi (SKIT)
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Ancient Scroll古代の巻物
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on MP Savage - Playmade (ft. AndrewX)
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on METHODS V. MEANING (w/ H. Gonzales)
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Shit 2 say prod. Lethalinject
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Curses Turned to Blessings
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Plan (prod. xcaine)
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on K (feat. JRN2)
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Цепь 100 Карат
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Wonderland
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Quiet (Abducteee)
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on WALLS
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Monëy
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Freedom
dm on the gram melodiesearz i got you
Posted 2 months ago2 months ago
on Shoot At The Moon Ft. Ronnie Kyng
dm on the gram melodiesearz i got you
    • good
    • 1

どこのコメントか知りませんが、サウンズクラウドだから、サウンドの話だろ。



melodiesearzというインスタです。
    • good
    • 0

DM ; ダイレクトメッセージ


Gram ; インスタグラム (On the gram ; インスタグラムで)
melodiesearz ; ユーザー名(Soundcloudにもいます)
I got you ; 了解、OK
訳すると、
melodiesearz(ユーザー名)インスタのDM了解だよ(受け取ったよ?)
みたいな感じ。
バイリンガルですが、話の経緯が全く分からないので予想です。違ってたらスミマセン。
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!