アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

After a year, my friends and I finally convinced Joe to move out of the family house, and we got an apartment together. Life was great until I found out he was giving the rent money to his youngest son, 24. My income alone wouldn't cover the rent, and we were evicted. Joe moved back to the family nest.

family nestとはどのような意味でしょうか?よろしくお願いします

A 回答 (3件)

family nest とは家族がもともと住んでいた家のことですが、nest (巣)という言葉を活かせば 『古巣』がいいように思います。

Joe moved back to the family nest 『ジョーは古巣に戻った』
    • good
    • 1

family house

    • good
    • 0

実家

    • good
    • 3

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!