プロが教えるわが家の防犯対策術!

これ教えてください!おねがいします。英語

「これ教えてください!おねがいします。英語」の質問画像

A 回答 (5件)

どれ?


答えろ、じゃなく教えてってことだけど、どの辺がわからないの?
    • good
    • 0

googleで英訳しなさいよ。

またお会いするのを楽しみにしております。⇒I am looking forward to meeting again.
って出るから適当に変化して下のようにすれば良い。
We're looking forward to see you again.
    • good
    • 0

30


1) We're looking ( forward )( to )( seeing ) you again.
2) Scott is used to eating Japanese food with chopsticks.
3) I don't feel like reading a book now.
31
1) The Mona Lisa ( is )( worth )( seeing ) at least once.
2) There is no denying ~~~~~~~~~.
3) A heavy rain prevented / stopped / kept them from going [out] to the lake.
    • good
    • 1

forward to seeing


is used to eating Japanese food with chopsticks
feel like reading a book.
is worth seeing
We can't help agreeing
prevented them from going
    • good
    • 1

30.


1) forward seeing
2) Scott (is used to eating Japanese food with chopsticks).
3) I don't (feel like reading any books now).

31.
1) is worth looking
2) There is no denying
3) A heavy rain (prevented them from going) to the lake.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!