プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

「今日で高校最後の冬休みも終わる。みんなは良い冬休みを過ごせた?
それぞれの冬休みの思いでを大事にしましょう。」

A 回答 (5件)

It will be the last day of the last winter vacation in high schoo

l years today. Did you all have a good time during the winter vacation? Let's keep our own memories during the winter holidays.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます^^

お礼日時:2012/01/10 06:29

   Our last winter break in high school ends today. I hope you e

njoyed it. Let's cherish the memory.
    • good
    • 0

Today is the last day of our senior-year winter break in high sch

ool. Did everyone have a good time? Let each of us cherish the memories of our last winter break.
    • good
    • 0

訂正、Today is the last day of our high school winter holidays. → To

s the last day of the final year of our high school winter holidays.
    • good
    • 0

Today is the last day of our high school winter holidays. Did yo

u enjoy your holidays? Each one of you should cherish your memories of these holidays.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!