プロが教えるわが家の防犯対策術!

いくら考えても私には貴方しかいない

って英語でどう書きますか?

A 回答 (3件)

You are ONLYONE for me no matter how I think about.

    • good
    • 1

The more I think about you,the more you are the only one.

    • good
    • 2

I have not only you no matter how much thought.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!