プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

明後日は暇です
英訳お願いします>_<

A 回答 (8件)

I'll be busy doing nothing the day after tomorrow.



    • good
    • 1

It'll be leisure on the day after tomorrow.

    • good
    • 0

I will be free the day after tomorrow.

    • good
    • 0

I am available the day after tomorrow.



貴方のために時間が取れますよ、というニュアンスです。
正確を期すために、曜日と日にちを言うようにしています。
    • good
    • 0

I'm free the day after tomorrow.

    • good
    • 1

I am free day after tomorrow.

    • good
    • 0

I have no plan for the day after tomorrow.


Say in English, please. >_<
    • good
    • 0

I free tomorrow

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!