dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

where are the cheapest snowbord stores in tokyo?

A 回答 (3件)

Ⅰ recommend that you should go ochanomizu.

    • good
    • 0

Shops such as Murasaki sports or Alpen are cheap. Those shops are in Shinjuku and Ochanomizu.


But it is Amazon Japan to be able to buy most cheaply. If you make delivery the house of the Japanese friend, I think that you can buy it from the Amazon Japan.
    • good
    • 0

Hi!


The best place for shopping them is at Ochanomizu in Tokyo.
There are many shops for skiing and open all season.
(address: Kanda Nishiki-Cho/ Kanda Ogawamachi, Chiyoda-ku)

Subway station: Jimbocho/ Ogawamachi (Shinjuku Line)

JR: Ochanomizu (near Akihabara)
Exit in the direction of Shinjuku and walk downtown.

"Victoria" is the biggest shop of them.
http://www.victoria.co.jp/taxfree/english/

You will find the best goods around there.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!