プロが教えるわが家の防犯対策術!

やっぱりまだ、あなたへの愛は変わりません。
私はあなたを待っています、あなたが私の幸せだから。。。。

上記英訳できませんでしょうか、、、お願いします。

A 回答 (3件)

After all, love to you is still unchanged.


I am waiting for you, because you are my happiness.

だと思います。
    • good
    • 1

My love for you still remains the same. I'm waiting for you now and always.


Because you are my happiness ever after....
    • good
    • 1

I love you.


I need you.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!