プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

いっそ、全部お願いしたいんですけど、
とりあえず、10-1~10-3までお願いしますwww

教科書は、sunshineです!

英文↓

10-1

Dear Kind Person,
I'm a junior high school student in japan.
My father died of cancer this year.
He wanted to travel abroad, but he couldn't.
He was a doctor and was always very busy.
I would like to send this teddy bear, Mack, around the worid in his place.
Would you please take him with you?
Then, please pass him on to another person.

Thank you,
Megumi Kasuga


10-2

Megumi had some stuffed animals.
She liked teddy bears better than any other stffed snimals.
They were light and soft.
She thought "Teddy bears are good for long trips."
Megumi liked Mack the best of all.

Her English teacher heard about her idea and brought Mack back home to Atlanta in the U.S.
Then he passed Mack to a school teacher in stockholm,Sweden.
Mack was very popular among the school children.


10-3

Mack became more popular.
He went to Italy,tha U.K.,Germany and Spain.
Mack traveled around the world.
Megumi got a lot of letters from arr over tha world.
Many of tha letters were encouraging to her.
Some people even came to japan to meet Megumi.
That was the most surpising part of her experience.

Her father's dream came true,
And Megumi's dream aloso came true.



以上です!

間違ってるところあったらすいません><

よろしくおねがいします!!

A 回答 (3件)

なんで自力でできるとこまでやらないの?


楽して人にやらせるの?
自分じゃ要領かまして、いい気にになってんのかもしれないけど、
このままじゃいつまで経っても「どふざけた馬鹿のまま」だよ。

せめて頑張って自分の学力の限界までやっても出来ない、分からないとこだけ質問しろよ。
それは回答者への「礼儀」でもあるし、勿論自分のためでもある。

それができないなら補足欄に君の使命と学校名書いてくれないかな?
勿論、先生に報告するから。
    • good
    • 2
この回答へのお礼

言い訳っぽくなりますが、
今回のノート提出の範囲が8~10で、
8、9は自力でやっている途中です。
(ちなみに、いまは8-2)
10は間に合うかぎりぎりのところなので、
じっくり考えてられないんです。

だから、詰まった時に見ようという軽い気持ちで質問してしまいました。
すいませんでした。

もう一つ言わせてもらうなら、わたしは英語が壊滅的にできないので、
英文を和訳しろと言われても、せいぜい1、2文が限界なので、
やってみてもできないので質問したということにはなると思いますw

お礼日時:2012/03/02 17:37

いろいろあってとうちゃんの願いはかないました。

    • good
    • 0

何のために学校に行っているのかな。


それをよ~く考えてみよう。
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!