プロが教えるわが家の防犯対策術!

話を聞く位しか出来ないけれど、私でよければなんでも話してね(言ってね)。

病気の友達を励ましたいのですが、なんと言ったらいいか‥宜しくお願い致します。

A 回答 (5件)

Feel free to talk to me anytime about anything. I 'm always glad if I can help you.

実際に私が体調を崩した時友人から言われた言葉です。参考になれば。
    • 7
この回答へのお礼

ありがとうございました。

I only can listen to you but please feel free to talk to me.

• 2
この回答へのお礼

All what I can do for you is to listen to you, but please tell me anything you want.

least を使うと「最低でも…ができる」と、逆の意味になります。
    • 1
この回答へのお礼

すみません。

つい日本語に引き摺られてしましました。
下記に訂正させて頂きます。

The least I can do is try to listen to you and you might tell me anything you want.
    • 3
この回答へのお礼

いつもありがとうございます。
また宜しくお願い致しますm(__)m

The least I can do is try to listen to you but you might tell me

anything.
    • 2