dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

Im thinking to bring my Mom to visit Japan, but shes handicapped. She always wanted to see some jinjia in Japan, but I heard they are usually located at mountains. Is there a way that I can take my mom to some nice jinjia?

A 回答 (3件)

>it is difficult to all the information on the above page.


-->it is difficult to translate all the information on the above page.
    • good
    • 1

You can visit some jinja with wheel chair.


But I cannot find information in English.
Info with Japanese is on http://barrier-free-map.com/special-temple-shrin … .

So I will recommend you to
1. Ask again for information of the above site in English.
2. Specify what city/town/prefecture because it is difficult to all the information on the above page.

Looking forward to your asking again.
    • good
    • 1

For instance, Itsukushima-jinja (Miyajima) is accessible for handicapped persons, but some areas are restricted for them.



http://xn----kx8ayh846avkd5qpey4akha.jinja-tera- …
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!