プロが教えるわが家の防犯対策術!

私の英文正しいか教えて下さい。
My english is correct?

1. シールを貼る位置が間違っている!
Wrong the position of pasting sticker!

2.カッターの刃が悪いので、綺麗に木を切れない。
Cannot cut the wooden for bad the blade of the cutter.

よろしくお願いいたします。

A 回答 (6件)

Is my English correct?



Hey, you put the seal in a wrong position !

Because of the the bad cutter's blade I can not cut wood cleanly.
    • good
    • 0

1. Sticker is in the wrong place. Please put it here.



2. Blade is bad. Cannot cut the wood.
    • good
    • 1

>1. シールを貼る位置が間違っている!


→ そこじゃないよ!
Not there!

>2.カッターの刃が悪いので、綺麗に木を切れない。
→木を切れない。ひどい刃だ。
Cannot cut the wood. Bad blade.

でいいです。
    • good
    • 1

Please let me know if my English text is correct.


1.The position to paste the seal is incorrect!
2.The blade of the cutter is bad, it can't cut the tree well.
    • good
    • 1

1 Please tell me if my English is good / correct enough for you to understand.


2 You put the sticker on the wrong place!
3 Something is wrong with the blade of the cutter, so I can't cut the wood smoothly.
    • good
    • 0

The position of pasting sticker is wrong !


Cannot cut the wooden for the blade of the cutter is bad.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!