アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

↓の文章を英訳してほしいのですが
どなたかできる方よろしくお願いします。

自分らしく生きたい。

例え、人に笑われる事になっても、
人の群れに入れてもらえなくても。

私は人と違う道を歩みたい。

それが人並みの幸福を
手放す事になっても。

私は世界に一人の私なのだから。

自由に生きたい。


です。
よろしくお願いします(>_<)

A 回答 (3件)

I want to live my way.



Even if people laugh at me.
Even if people reject me.

I want to go my way.
Different from the others.

Even if I have to give up ordinary happiness.

I want to live free,
Because I am unique and irreplaceable.

最後の二行は順番を変えました。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます。
参考にさせていただきます。

お礼日時:2012/06/27 14:57

I want to live my own life



Even if people laugh at me
or refuse to accept me among them.

I want to take my own path
different from anyone else's.

Even if I have to give up
ordinary happiness in ordinary life.

Because I am the only one in the world,
the only one who is me.

I want to be free.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。
参考にさせていただきます。

お礼日時:2012/06/27 14:57

I want to free myself.



Though people may laugh at me,

or I would be lonely.

I want to go my own special way.

If I would be left out of normal happiness of life.

Because I'm the sole one in this entire world.

So I want to free myself.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

回答ありがとうございます。
参考にさせていただきます。

お礼日時:2012/06/27 11:38

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!