プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

Wheres the best outlet malls around Tokyo ?

A 回答 (8件)

add more,


Bus to Shisui premium outlet
fromNarita Airport terminal two/one

The bus does not come to 3rd terminal.
So if u use 3rd terminal, need to go terminal two.
. A fare: Adult one way \350 yen,15min

www.premiumoutlets.co.jp/m/shisui/access/access_bus02-01.html
    • good
    • 0
この回答へのお礼

Thank you very much for your advice.

お礼日時:2016/10/03 14:33

I recommend you Venus OUTLET, Odaiba, Tokyo.


That have about fifty famous shop, and its locate almost center in Tokyo.
You need not spend your time.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

Thank you very much for your advice.

お礼日時:2016/10/03 14:32

I recommend Shisui mall. From Narita airport, Shisui mall is eas

y to get there by bus ,but if u go by train ,takes more time and transit.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

Many thanks! It's very good location!

お礼日時:2016/09/30 13:52

Shisui Premium outlets is good.


http://www.premiumoutlets.co.jp/en/shisui/

You can get there in 50 mins by bus from Tokyo station, in 15 mins from Narita airport.
There are 183 shops.
Exchange shop also be located, you can exchange your money into Japanese money easily.
    • good
    • 1

This is my recommendation where is so near from Tokyo.



http://www.31op.com/iruma/english/
    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you very much for your advice.

お礼日時:2016/10/03 14:32
    • good
    • 0
この回答へのお礼

Thank you very much for your advice.

お礼日時:2016/10/03 14:32

It is difficult to answer because there is no definition of "the Best".



I attach some sites of them where seem to be popular and bigger.

Gotemba Premium Outlet (Near Mt.Fuji)
http://www.premiumoutlets.co.jp/en/gotemba/
Mitsui Outlet Park Kisarazu (Other side of Tokyo Bay from Tokyo)
http://www.31op.com/kisarazu/english/

Those outlet malls have branches. You may find other ones.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

Thank you very much for your advice.

お礼日時:2016/10/03 14:32

This is one of them located in Koutou-ward,one of bay sided areas.



http://tokyo-east21.co.jp/
    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you very much for your advice.

お礼日時:2016/10/03 14:32

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!