アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

My familiy and I are going to Japan for a weeks and we laid out a rough plan of where we want to go:

2 days Tokyo
2 days Kyoto
3 days Hirosima

Does anyone have any other recommendations or better suggestions as to what we should visit?

A 回答 (12件中1~10件)

There are many places where Kyoto goes sightseeing.



2 days Tokyo
3~4 days Kyoto
1~2 days Hirosima
    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thanks a lot.

お礼日時:2016/10/13 11:30

There is the earlier you move by bullet train.


There is a path to the number of days limit for travelers from abroad that "Japan Rail Pass". However, "Nozomi" Shinkansen "Mizuho" can not be used.

7 days, regular seat, one adult at ¥ 29,110
However, in Japan it can not be purchased,
The following at a nearby travel agency, please purchase.

http://www.japanrailpass.net/area_05.html
http://kyoto.travel/en/shrine_temple/category_wo …

If you go in the world heritage purposes, I think it would you better off to Kyoto three days.
Itsukushima Shrine and Peace Memorial Park, Atomic Bomb Museum is enough to watch if there two days.

Kyoto, Osaka, Hyogo, Nara is the area limited, including, but
It referred to as "KANSAI ONE PASS", only people who have entry on the trip purpose,
It has been sold in the Kansai International Airport and JR Kyoto Station, and IC card.
After the first to advance to deposit the cash (deposit 500+ spending 2500 yen), you do not need to buy a ticket.
https://www.westjr.co.jp/press/article/2016/04/p …

Kyoto General tourist information center (JR Kyoto Station Building second floor), such as the Kyoto City Tourist Association (Sanjokeihan), yes there is a foreign tourists for the English magazine "Kyoto Recommends".

Then, garbage but please back with up to a predetermined throw away to a location, or accommodation plan room. Because Pokemon Go is also a place that can not be in the safety of a problem, please read well note.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you very much.

お礼日時:2016/10/13 11:31

Tokyo, it takes money to move

    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you very much.

お礼日時:2016/10/13 11:31

Shopping Tokyo if an object of the present invention is anything

    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you very much.

お礼日時:2016/10/13 11:31

Tokyo is recommended.

    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you very much.

お礼日時:2016/10/13 11:31

If you have the plan to stay in Kyoto 2 days, why don’t you experience the


most traditional features of Japan, namely, “Tea Ceremony” and “Kimono”.
Try this one.
Kyoto's Premier Tea Ceremony
Authentic tea ceremony in a beautiful traditional house near Kiyomizu Temple.
(They won Tripadvisor's Certificate of Excellence 2016 -two years in a row!)
www.facebook.com/camellia.kyoto
For your reference, please go to >camellia.teaceremony@gmail.com
Place: Camellia ( name of the shop), 349-12, Masuya-cho( name of the town),
Higashiyama-ku ( name of the ward), Kyoto
6050826(number of the Japanese zip code system)
You can experience an all-around and delightful ambiance of the Japanese tea ceremony.

Oops! This is not a philanthropic institution; you must pay some 20 dollars per person for admission including everything. You are provided with some sweet cakes and can eat them with tea during the session. The tea ceremony lasts about 45 minutes.

Try another one.
Tea ceremony at Kyoto WASHIN KAN ( Booking is necessary.)
1st session 09:30ー10:15
2nd session 10:30ー11:15
3rd session 11:30-12:15
60 dollars yen per person (no co-mate), 40 dollars (two or more co-mates)
Place:
533-3 Yamato-oji 1cho-me, Yamato-oji Shichijo agaru, Higashiyama-ku , Kyoto
Phone:
+81 (0)75 533 6500
+81-(0)75-212 9993 (Head Office)
You must notify your favorable time in the form of the following site
http://wakjapan.com/blog/services/2781/
They demand your credit card number and confirm your booking if the availability is possible within 48 ours by e-mail. You can wear “Kimono” ( Japanese traditional dress ) with additional 40 dollar charge.
If you want to contact them, put your questions the form of the following site
https://wakjapan.com/contact-us/
Access the following site if this company interests you greatly
http://wakjapan.com/about-us/

Note.
This information is not for the promotion of any company and I did not accept any reward , even one cent.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you very much.

お礼日時:2016/10/13 11:31

Advice of the journey in Japan, I recommend that you see the coun

tryside.For example, rice terraces in the Shikoku Tokushima Prefecture.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

Thank you very much.

お礼日時:2016/10/13 11:31

tokyo is Yosiwara


Kyoto is Gion
Hirosima is HeiwaKinenKoen
    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you very much.

お礼日時:2016/10/13 11:31

I recommend you to visit Kyoto and look around famous temples and typical japanese cultural places.


But staying in Japan one week is very short, so how about the rest of the days visiting Nagasaki and Goto-retto.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you very much.

お礼日時:2016/10/13 11:31

3 days for Hiroshima is a bit too long unless you have specific places you want to go in there.



You should spend your time in other places like Osaka or Nara before you go to Hiroshima.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

Thank you very much.

お礼日時:2016/10/13 11:31

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!