プロが教えるわが家の防犯対策術!

I am craving Ramen, is there any place that you could recommend?

A 回答 (11件中1~10件)

It is very delicious ramen shop called kibouken

    • good
    • 0

It just depends on where you are or go.If you point it out,many o

f viewers can recommend any,which are not on the internet like "This place is known to those in the know".
    • good
    • 1
この回答へのお礼

I am sorry I didn't explain it clearly enough...
I'm looking for this around Shinjuku and Shibuya.

お礼日時:2016/09/27 10:56

Where are you looking for them?


There are too Ramen shops to answer your question.

For example, refer to this site of "the GO TO TOKYO""RAMEN ZONES"
http://www.gotokyo.org/en/tourists/restaurant/ra …

Remember this.
Ramen shops are very popular whole over the country,
but most of them has just menu printed or written in Japanese.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

Sorry for not explaining enough but thank you for your good infomation.
I'll take a look it.Thanks.

お礼日時:2016/09/27 10:49

Ginzakagari is Best ramen noodles in Tokyo.


The chicken broth ramen is very rich and creamy!!!
There is not only 8 seats. So be prepared to wait in line. Worth the wait.

http://tabelog.com/en/tokyo/A1301/A130101/131532 …
「Please tell me to so」の回答画像4
    • good
    • 0
この回答へのお礼

It looks so yummy! Thank you for your information.

お礼日時:2016/09/27 11:28

I recommend you this ramen shop.


Ramen KAZUKI Roppongi is amazing taste!
    • good
    • 0

朱華園(shukaen) at Onomichi in Hiroshima.

    • good
    • 0

The name is ・・・. つたふじ(Tsutafuji) . At Fukuyama in Hiroshima. Very

good !
    • good
    • 0

Ilive at Katsuura city in Chiba prefecture.


Katsuura will arrive in one hour at a high speed bus from Tokyo.
The Katsuura There are a lot of the ramen shops.
Because Katsuura Tantanmen is very famous in Japan to take the gold medal in the B1 gourmet.
Especially "Matsunoya" and "Harada" in the Matsuno district very popular, the locals and weekend visit a lot of tourists.
Because no longer is up closed it is recommended that you are coming to the store in accordance with the 11 am opening.
Also nearby are fishmonger cafeteria that fishmonger to management, you can also enjoy fresh "seafood bowl" and fish dishes. This is also 11 am opening.
Since Katsuura and is in its close to the nature and many tourist area, please come by all means If you come to Japan.
    • good
    • 0

TAI-SHO-KEN Ramen chain shops are my most favorite.


Why don't you try and taste it?

http://www.tai-sho-ken.com/top.html
    • good
    • 1

I recommend you Ginta in Kamata.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!