電子書籍の厳選無料作品が豊富!

are there really many pervert(hentai?) on Japan's train? what should I do if it happens to me?

A 回答 (4件)

If you are white, you'll be safe at all.


If you are black, safer than any other.
    • good
    • 2

It is your misunderstanding.


Sure, it might be unpleasant feelings in the part of the train.
But the train is a vehicle to be proud of in Japan, is required to enjoy the Japan trip.
Please enjoy the train life by all means.
    • good
    • 1

Just call the police. The number is 110.


Before then, I do not agree with your opinion even I live in Tokyo.
    • good
    • 2

No,totally NO.How could you know that? From hentai person persona

lly ^_^ ?
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!