プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

「その写真を私に見せてくれませんか」を英語でなんと言いますか
教えてください!

A 回答 (6件)

show me the picture

    • good
    • 1

Won't you let me see that picture?

    • good
    • 4

Would you show me the photo?

    • good
    • 1

中1なら多分show me the picture


pleaseだと思う。

中二ならCould you please show me the picture?じゃないかな

意味としてはどっちも一緒
因みに上の二方のも意味としては同じ
    • good
    • 1

Could you show me the picture /photo?



Would you show me the picture / photo?

カジュアルに言いたいなら、
Canを使って
Can you show me ...となります。
    • good
    • 1

一般的には、


Can I see the photo please?
Could you please show me the photo?
May I ask you to show me the photo?
で十分ですが、非常に丁寧に言うには、下記のようなります。

Do you mind if I ask you to show me the photo?
Would you mind if I ask you to show me the photo?
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!