プロが教えるわが家の防犯対策術!

英語にしてください!
「彼女の演技に引き込まれた」

映画を見て、彼女の素晴らしい演技に引き込まれたことを英語で言いたいです。

A 回答 (4件)

引き込まれた、は


I was pulled into her acting.
I got sucked into her acting.
文字通り「引かれる、引っ張られる」と言う言い方。

When I saw her movie, I was pulled by her fantastic acting.

魅了された、惹きつけられた、は
I was fascinated by her acting.
I was attracted by her acting.

なお、
I was attracted to her.
だと、彼女に惹かれた と言う意味で「彼女自身」が対象・目的である時。
    • good
    • 1
この回答へのお礼

参考になります!
ありがとうございます!

お礼日時:2021/06/09 21:50

① 彼女の映画を見て、私は彼女の素晴らしい演技に魅了されました


Watching her movie, "I was fascinated by her wonderful acting"

② 彼女の映画を見て、彼女の素晴らしい演技に惹かれました
When I saw her movie,
"I was drawn to her wonderful acting"

https://www.ldoceonline.com/dictionary/draw
Beth felt strangely drawn to this gentle stranger.
べㇲはこの優しい来訪者に奇妙に引き込まれた。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!
参考になります!

お礼日時:2021/06/10 15:32

「演技に引き込まれる」は英語でも文字通り be drawn into や get drawn into が使えます。



I was drawn into her performance.
I've got drawn into her acting.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2021/06/09 21:50

I'm attracted to her acting.

    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!

お礼日時:2021/06/09 20:50

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!