アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

I've heard before that it's not impolite to slurp noodles in Japan?
Is that real?

A 回答 (3件)

No problem except Western food restaurants including Italian rest

aurant. Soba, udon and ramen would be OK.
    • good
    • 0

Yes,it is. It looks like delicious. Another soup etc... But,other

than that things→slurp(make noise to bite)→It will be better to stop. sorry I'm not english so well... gomenasai!
    • good
    • 0

Yes, that is true! It's just natural thing to do for us to really taste a


noodle soup dish, and that sounds delicious to us. I think we rather
don't like to see someone eating it without making any noise.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!