FreeCell Game
One of the most popular desktop Solitaire games is now here for the Pocket PC! You can purchase FreeCell individually or as part of the Pocket PC Entertainment PocketPak Direct from Microsoft for U.S. $29.95. これを日本で手に入れる方法を教えて下さい。

A 回答 (1件)

Currently, Microsoft Entertainment PocketPak is available for purchase in the U.S. and Canada only. International availability is coming soon.

待てませんか?

参考URL:http://www.microsoft.com/mobile/pocketpc/downloa …
    • 0