街中で見かけて「グッときた人」の思い出

Could you tell me the way to the utopia? (smile)

A 回答 (4件)

Each man desires to reach Gandhara


His very own utopia
In the striving, in the seeking soul
Man can see Gandhara

In Gandhara, Gandhara
They say it was in India
Gandhara, Gandhara
The place of light Gandhara


https://www.uta-net.com/song/151610/
    • good
    • 2

Here is the way.




    • good
    • 2

No,I can't tell you the way to the utopia.Beause utopia cames fro

Greek(ギリシア語の οὐ (ou, 無い、英語の“no”), τόπος (topos, 場所、英語の“place”) を組み合わせ「どこにも無い場所」を意図とした地名と説明されることが多い)who means "exist nowhere"
    • good
    • 2

utopia does not exist

    • good
    • 4

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!

このQ&Aを見た人はこんなQ&Aも見ています

関連するカテゴリからQ&Aを探す


おすすめ情報

このQ&Aを見た人がよく見るQ&A