プロが教えるわが家の防犯対策術!

なるべく簡単な感じでよろしくお願いいたします。

A 回答 (3件)

Go outside and turn left. Walk (along the road/straight) for abou

t five minutes.
    • good
    • 1

Go outside first. Then turn left and take a five minute walk.


「まず外にでます。そしたら左に曲がって5分歩きます」
    • good
    • 0

Go out once,turn left,and then Walk for 5 minutes.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!