アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

What is the way to enjoy life?

A 回答 (3件)

Preparing for death.

    • good
    • 1

Don't count on what you lost or what you have done.


Instead, count on what you can do.
    • good
    • 1

何でクエスチョン❓アスクで良いんじゃね!

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!