電子書籍の厳選無料作品が豊富!

あなたはNo.43の商品に入札を入れてください。私のほうでオークションを早期終了いたします。

A 回答 (4件)

Soon after you tender a bid to No.43, I will let the auction clos

e.
    • good
    • 1

Please make a bid on my item NO.43. I will then end my auction early.



もしeBayでのオークションならば、二番目の文章はI will then end my listing earlyの方がわかりやすいでしょう。eBayでは早期終了は「end my listing early」と呼んでいますので。
    • good
    • 0

Please bid on the item No.43. In return I will immediately close the auction.



本当にすぐに終了させるのなら、immediatelyがあるといいと思います。
    • good
    • 0

Please bid for the item No. 43. I will close the auction site upo

n your bid entry.
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!