アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語でフラを神に捧げた場所と言われておりとても神聖な場所です。は何といえば良いのですか?

A 回答 (4件)

This is the place which is said that


hula was given to God and is very
sacred.
    • good
    • 0

>フラを神に捧げた場所と言われておりとても神聖な場所です。


This is a very sacred place, that is told that hulas were dedicated to the gods at.
    • good
    • 0

This place is held sacred by the natives. It is said that the hula was dedicated to the gods here.



ここは原住民に神聖と見なされている場所です。フラが神に捧げられた場所と言われています。
    • good
    • 0

They say this is the holy place where hula was dedicated to Pele (Hawaiian Goddess).



https://ja.wikipedia.org/wiki/%E3%83%9A%E3%83%AC …
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!