アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

もし私があなたなら、彼女にお金を貸さないでしょう
If I_____________________________________her money
彼が私にうそをつかなかったら、彼を許していたのに(嘘をつく lie to~)(~を許すforgive)
Lisa speaks Japanese________________________________________
水がなければ、地球上では何も生きていけないだろう
If it__________________________________________on the earth.

A 回答 (1件)

もし私があなたなら、彼女にお金を貸さないでしょう

If I were you, I would not lend her money.

彼が私にうそをつかなかったら、彼を許していたのに(嘘をつく lie to~)(~を許すforgive)
If he had not lied to me, I would have forgiven him.

君が自分の仕事を昨日終わらせていれば、明日僕たちと一緒に来られるのに
If you had completed your work yesterday, you would be able to come with us tomorrow.
completedはfinished でもよい。

リサはまるで日本語が母国語であるかのように話す(母国語 one's native language)
Lisa speaks Japanese as if it were her native language.

水がなければ、地球上では何も生きていけないだろう
If it were not for water, nothing can live on the earth.

以上でいかがでしょうか?
    • 0