dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

Some animals eat plants. Other animals eat animals that eat plants.

In the last 200 years, many kinds of animals have died out. People have killed animals for food. They have also killed animals for their horns or feathers. People have also destroyed animals' homes when they built houses and factories. If animals can't find a place to live, they die out.

Pollution is killing many animals, too. River become dirty, and fish are poisoned. Birds that eat poisoned fish can't lay healthy eggs.

英語を勉強中です!
お力を貸してください(>_<)

A 回答 (2件)

一部の動物は草食です。

他の動物は草食動物を餌としています。

過去200年の間にたくさんの種類の動物が死に絶えました。人々が食べるために殺したのです。角や羽を得るためにも動物を殺しました。家や工場を建設する時、動物の住処も破壊しました。もし住処を持付けられなければ動物は死んでしまいます。

公害も多くの動物を殺しています。川は汚れ魚が汚染されています。汚染された魚を食べた鳥は健康な卵を産むことができないのです。
    • 1

ある種の動物は草食である。

その他の動物は肉食性だ。

この200年間に、多種の動物が絶滅した。人間は食料として動物を殺す。そればかりでなく角や毛皮を求めてそれを殺す。言えや工場を作るときに動物の住処を破壊してしまう。
もし動物が住処を見つけることができなければ、彼らは死んでしまう。

汚染も多くの動物を殺している。川は汚れ魚は毒にやられる。その汚染された魚を食べる鶏は、健全な卵を埋めない。
    • 1
この回答へのお礼

ありがとう

ありがとうございました\(^^)/