プロが教えるわが家の防犯対策術!

私、貴方にクッキー作るけど、なに味がいい?ミルク?チョコ?抹茶?
↑の文を英文になおせます?

A 回答 (3件)

I’ll make you some cookies. What flavor would you like, milk, chocolate, or green tea?



クッキーとかの「味」はflavorを使って言います。
    • good
    • 1

I'm going to bake some cookies for you;


what taste do you prefer, milk, chocolate or green tea?
    • good
    • 0

I make cookies for you.


What taste Iike?
Milk?Chocolate?Matcha?
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!