プロが教えるわが家の防犯対策術!

ファッションサイトの説明です。

・RETAINS ALL THE CLASSIC DOCS DNA, LIKE GROOVED EDGES, VISIBLE STITCHING AND A HEEL-LOOP
・BUILT ON THE ICONIC DR. MARTENS AIR-CUSHIONED SOLE
・SECURED WITH ONE OF THE FINEST METHODS OF CONSTRUCTION AVAILABLE: THE GOODYEAR WELT
・LAMBERT'S DESIGNS ARE PRINTED ONTO BACKHAND, A SOFT, COMFORTABLE LEATHER WITH A FULL GRAIN

A 回答 (1件)

回答が付かないようなので、敢えて訳してみました。

ファッションとは無縁の
マッチョおじいさんです。参考程度に。靴?鞄???

・RETAINS ALL THE CLASSIC DOCS* DNA, LIKE GROOVED EDGES, VISIBLE
  STITCHING AND A HEEL-LOOP
*DOCS=Designers, Owners, Contractors, Subcontractors
https://www.abbreviations.com/DOCS

溝彫り縁、見える縫い目とヒールループの様な古風なデザイナーDNAを保ちながら、

・BUILT ON THE ICONIC DR. MARTENS AIR-CUSHIONED SOLE

象徴的なDR. マルテンスのエアクッションソールに作り付けられ、

・SECURED WITH ONE OF THE FINEST METHODS OF CONSTRUCTION
  AVAILABLE:THE GOODYEAR WELT

利用できる構成の内最も繊細な方法の一つで固定された、グッドイヤーの世界、

・LAMBERT'S DESIGNS ARE PRINTED ONTO BACKHAND, A SOFT,
  COMFORTABLE LEATHER WITH A FULL GRAIN*
*full grain →フルグレイン◆動物の皮から表皮のみを取り除き、その後バフ
  加工などの表面加工は一切していないもの

柔らかく快適なフルグレインの皮のバックハンドに印刷されたランベルトの図柄。
    • 0