アレルギー対策、自宅でできる効果的な方法とは?

日本に居て、Bank of America の銀行口座を解約したいのですが、電話での手続きは会話の問題があり心配です。電話以外の一番手っ取り早い方法をご存知でしたらご教示頂けましたら幸いです。

A 回答 (1件)

電話か手紙しか方法がないようです。

Closing a checking or savings account
Visit a local financial center to speak with a personal banker
Call us at 800.432.1000
Submit your request in writing to Bank of America, FL1-300-01-29, PO Box 25118, Tampa, FL 33622-5118. Be sure to have all account owners sign the letter and tell us how you would like to receive your balance, if any.

Closing a credit card account
Visit a local financial center to speak with a personal banker
Call us at 800.732.9194
Submit your request in writing to Bank of America, PO Box 982234, El Paso, TX 79998-2234

Closing an IRA or CD account
Call us at 888.827.1812
    • 1
この回答へのお礼

ご教示ありがとうございます。友達は電話で対応したみたいですが、とても面倒だったようです。ご連絡の内容を検討します。