アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英訳をお願いします。


予約にはあなたのメールアドレスが必要です。

A 回答 (3件)

Please let us know your mailing address before you make reservati

ons.
    • good
    • 0

Your mail address is required for the booking.

    • good
    • 0

We need your mail address for reservation.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!