プロが教えるわが家の防犯対策術!

あなたが出会い系サイトを利用したことを聞いて、心底信頼出来なくなってしまいました。

英訳お願いします?

A 回答 (3件)

I've gotten to be unable to trust you from the bottom of my heart

use I heard that you had utilized a dating site.
    • good
    • 1

Having heard you'd signed up for an online dating, you got comple

suspicious for me.
    • good
    • 0

When I heard you used some dating sites, I lost total confidence in you.



「出会い系サイト」はふつう dating site(デートのためのサイト)といいます。
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!
感謝します

お礼日時:2018/04/20 21:24

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!