プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

出来れば声も聞きたいを英検に訳してください

A 回答 (5件)

画像に加えて、出来れば声も聞きたい。


In addition to the image, I want to hear the voice if possible.
    • good
    • 0

I'd love to hear your voice as well.

    • good
    • 2

If possible, I want to hear your voice, too.


誰の声かによってyour は変更可
    • good
    • 0

英語、ですよね。


I want to hear your voice if possible. 誰の声かによってyour は変更可
    • good
    • 1

???

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!