自慢の一つです。を英語で

A 回答 (4件)

■自分自身のこと

one of the things/one thing I'm proud of
one of the things/one thing I'm good at
one of the things/one thing I can pride myself on
one of the things/one thing I excel at

■自分の持ち物
one of my best collections
one thing I can boast about
my best xxx

■店の一品など
one of our best xxx
one of our higly recommended xxx

などなど
    • 3

This is a source of pride.

• 0

one of my boasts

• 0

That's one of what I am proud of.

• 1