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公式サイトにログインしようとしたところ
{"message":"Our systems have detected unusual traffic from your computer network. Your connection has been blocked temporarily, try again later."}
と表示されログインができませんでした。公式に問い合わせしたところ

Hello!
Send a screenshot of the browser window that displays your ip (in order to find out your ip go to the site 2ip.ru).




Please keep subject unchanged.
Please do not attach files to your reply! If there is a need to show a screenshot, please do it by linking, for example, to Google Driv

とメールが届きました。翻訳してもよくわからないのですが、これから何をすればいいのでしょうか?

A 回答 (2件)

> Our systems have detected unusual traffic from your computer network. Your connection has been blocked temporarily, try again later.


通常使われていないトラフィックを検出しました。
あなたの通信は、一時的にブロックされています。後程お試し下さい。

> Send a screenshot of the browser window that displays your ip
(in order to find out your ip go to the site 2ip.ru).
(あなたのIPアドレスから、2ip.ru に接続されている事を確認するために)
あなたのブラウザウインドウの、IPアドレスのスクリーンショットを送って下さい

> Please keep subject unchanged.
Please do not attach files to your reply! If there is a need to show a screenshot, please do it by linking, for example, to Google Driv
subject (タイトル) は変えないで下さい。
返信は添付ファイルにしないで下さい。
スクリーンショット (の送付) が必要な場合は、どこか (例えば、Google ドライブなど) にアップして、そのリンクを送って下さい。

まとめると、IPアドレスを送ってね!という内容です。
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この回答へのお礼

助かりました

丁寧に翻訳していただきありがとうございます!
とても困っていたので助かりました!

お礼日時:2019/06/11 12:14

僕もなりました


公式にお問い合わせしても英語で翻訳しても
ワケワカメ状態

色々ためしたら
VPNソフトを試したら出来ました

無料のVPNソフトもあるので試してはいかがですか?
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