プロが教えるわが家の防犯対策術!

私たちの乗ったタクシーは途中の道路混雑のため駅に着くのがかなり遅れた。予約のしてあった列車は15分前に出発してしまっていた。

A 回答 (4件)

Due to traffic jam on the way, our taxi arrived at the station to

o late. The train we had booked had left 15 min before.
    • good
    • 0

Our taxi got caught in traffic jam on our way and missed the

train I booked since it had left the station 15 minutes ago.
    • good
    • 0

Our taxi arrived at the station quite a bit late due to the heavy

traffic. The train we booked had left 15 minutes before our arrival.
    • good
    • 1

The taxi we got on was too late to arrive at the station due to the traffic jam on the way.


The train we reserved had already started fifteen minutes before we arrived there.
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!