アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

君は美しくない
あなたは何点
聞き飽きた言葉。
そんな人とは離れること。
そんな言葉を言う男性がいたら、こっちから断ること。
みんな自分らしく生きてる人は美しい。

英訳お願いします。

A 回答 (4件)

"You're not cool, not beautiful. I won't give you any points."

ne. I don't want any recognition or verification such like a beauty contest. I'll say "No" to whomever that gives any points about me, because whoever will be yourself gets cooler and more beautiful than anyone in any time.
    • good
    • 0

君は美しくない


You're not beautiful.

あなたは何点
On a scale of ten, you're ....

聞き飽きた言葉。
Those are words you're sick and tired of.

そんな人とは離れること。
Just get away from such people.

そんな言葉を言う男性がいたら、こっちから断ること。
If there's any guy that says any such thing, turn him down.

みんな自分らしく生きてる人は美しい。
Those who live in ways true to themselves are all beautiful.
    • good
    • 0

あなたの文章は言葉足らずです。


そのまま訳すとおかしくなるので、理解出来る範囲で意味を補足しています。
言いたいことは以下のようなことなのだろうと。

君は美しくない。
あなたの見た目(or 容姿)はXX点です。
そんな言葉は聞き飽きた。
そんなことを言う男には近づくな。
そんなことを言う男は拒絶しろ。
自分らしく生きている女性はみな美しい。

You are not beautiful.
The score of your looking(or appearance) is XX.
I'm tired of hearing those words.
Don't get close to the guys who tell you such things.
Do reject the guys who tell you them.
All women living as themselves are beautiful.
    • good
    • 1

You are not beautiful


How many points do you have
Words I'm tired of hearing.
Stay away from such people.
If there is a man who says such a word, he refuses from here.
People who live in their own way are beautiful.

でどうでしょう。
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!