【先着1,000名様!】1,000円分をプレゼント!

「今年も年末年始は、仕事です。ゆっくりしたかった。」

A 回答 (1件)

* I have to work both at the end of this year and at the beginning of next year. I wish I could relax.

* My job obliges me to work during the year change period. How I wish I could relax!

<参考>
during the year change period
http://eow.alc.co.jp/during+the+year+change+peri …
    • 0