dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

「言っていることが毎回違う」英訳お願いします。

A 回答 (4件)

It is different every time to say

    • good
    • 1

What you say is different every time.

    • good
    • 1

Each time your saying word is very inconsistent.

    • good
    • 0

You say a different thing every time.



http://eow.alc.co.jp/search?q=say+a+different+th …
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!