プロが教えるわが家の防犯対策術!

どなたか英訳お願いいたします。「大阪の人々はとても明るくて面白い。簡単になかよくなれるよ。」

A 回答 (3件)

以下が英訳になります。



The people from Osaka are very cheerful and fun.
⇒大阪の人々はとても明るくて面白い

I'm sure that you can fit in easly.
⇒簡単になかよくなれるよ。
※馴染めるよというニュアンスで作成してみました。
    • good
    • 0

Osaka people are so cheerful and funny. You can easily make frien

ds.
    • good
    • 0

People in Osaka are very bright and funny. They are so easy to be

friendly.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!