単二電池

Did nobody ever teach you how to behave?
これを受動態でいうとどうなりますか?

A 回答 (3件)

no- は受動の by の後にはこないとされていますので


not ... by anybody として
Weren’t you ever taught how to behave by anybody?
    • good
    • 0

Were you ever taught by nobody how to behave?

    • good
    • 1

Haven't you ever taught by someone how to behave?

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!