プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

「A市とB市は災害救援物資を融通し合う協定を結んでいる。」

A 回答 (4件)

A city and B city have agreements to interchange disaster relief supplies



らしいです。
    • good
    • 0

A city and B city have an agreement to provide relief supplies fo

r disaster to each other.
    • good
    • 0

A city and B city have an agreement to make available disaster re

lief goods and supplies to each other.
    • good
    • 0

"City A and city B have concluded agreements to interchange disaster relief supplies."



と言えばいいですよ。
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!