dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

英語にしてください。

子どもにものを習わせる時は、子どもの才能と好みを十分考えてやらなければならない。もちろん学習に努力はつきものだ。しかし、いくら努力してもうまくいかない場合、それを強制してもむだであろう。

A 回答 (4件)

It would be useless to straighten it

    • good
    • 0

It is necessary to take account of your children's ability and liking when you make them take any lessons. It is natural that any learning accompanies an effort.


But it will be useless to force them to, in case their maximum exertion isn't successful.
    • good
    • 0

When making children learn things, we must consider children's ta

and preferences. Of course efforts are inseparable from learning. However, if it does not go well no matter how much effort it is, it will be ineffectual to force it.
    • good
    • 1

ご自分の案を見せて下さい

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!