dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

大切なのは嘘をつかないことだ
を英語に訳すとどうなりますか?

A 回答 (8件)

What is important is not telling a lie.

    • good
    • 1

The important thing is you should not to tell a lie.

    • good
    • 0

What matters is not telling lies.



https://eow.alc.co.jp/search?q=what+matters
    • good
    • 1

It's how honest you are that counts.

    • good
    • 0

そのまま言えば、


Not to tell a lie is important.

普通に言うなら、
It is important for us not to tell a lie.
    • good
    • 1

It is important not to tell lies.

    • good
    • 2

Important one does not tell a lie.

    • good
    • 0

What is important is not to lie.


とか?
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!