プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語で、察する、て単語または熟語はありますか?

A 回答 (6件)

もう一つ。



get the message
INFORMAL
understand what is implied by a remark or action.
"as soon as you tell students they'd do better on a more practical course they get the message they're dum-dums"

結局は、No. 4 さんからの受け売りみたいになってしまいましたけど。
    • good
    • 0

take a hint


idiom (also take the hint)

to understand or do something that is communicated indirectly:
I’ve tried to get him to leave, but he can’t ★take a hint★.
    • good
    • 0

「Don’t think. FEEL!」

「英語で、察する、て単語または熟語はありま」の回答画像5
    • good
    • 1

get the message


take a hint ,
enter into
infer
など
    • good
    • 0

微妙に違うのが幾つかありますよ。

    • good
    • 0

うーん、言い回しとかなら


sence one's feelings とかがそんな感じかな。
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!