プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

冬は私の1番好きな季節です。

理由はいろいろな行事があるからです。
例えば、クリスマスやお正月など・・・。

私はクリスマスのような楽しいことが大好きです。

あなたはどうですか?
どの季節が一番好きですか?

A 回答 (3件)

I like winter very much because there are lots of enjoyable event

s such as Christmas and New Year’s day. I love and enjoy these events. How about you? Hitch season do you like the best?
    • good
    • 6

No2です


Hitch→Whichですね 誤字りました。
    • good
    • 1

Winter is my favorite season.



The reason is it has a number of events such as Christmas and New Year.

I love a festive time as Christmas.

How about you?

What season do you like the best?
    • good
    • 2

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!