dポイントプレゼントキャンペーン実施中!

3問あります。
並び替えてください。お願いします。

1、ジョギングしすぎると膝を痛めやすい。
_________ knees.
injure/likely/too/your/jogging/much/too/is

2、現状では交渉する余地はありません。
In _________ negotiate.
we/there/situation/can/way/no/the current/is

3、人間が他の惑星で暮らすというのは、十分ありうることだ。
_________ on other planets.
that/is/live/it/possible/migh/perfectly/humans

A 回答 (3件)

No.1です。

一語抜け落ちていました。
お詫びして訂正致します。

2. In the current situation there is no way we can negotiate.
    • good
    • 1

1. Too much jogging is likely to injure your knees.


tooが2つありますが、1つはtoであると思います。

2. In the current situation there is no way we can negotiate.

3. It is perfectly possible that humans might live on other planets.

以上、ご参考になればと思います。
    • good
    • 0

1. Too much jogging is likely injure your knees.



2. In the current situation there is no way we negotiate.

3. It is perfectly possible that humans might live on other planets.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!